Du använder en webbläsare som inte stöder alla funktioner.

För att få en bättre användarupplevelse behöver du uppgradera till en modernare webbläsare, exempelvis senaste versionen av Chrome.


Vanliga frågor

Jag vill komplettera eller ändra min försäkring. Hur gör jag?

Jag är ny medlem i Ledarna

Jag har fått ett meddelande från Bliwa som är skyddat med TLS-kryptering

  • Hur vet jag att mejlet är från Bliwa?

    Om avsändaren är no-reply@bliwa.se så kommer mejlet från Bliwa.

  • Varför gör Bliwa så här?

    Bliwa använder sig av krypterad mejl för att på ett säkert sätt skicka meddelanden med känsligt innehåll, som personuppgifter och personnummer, till våra försäkrade. 

  • Hur kommer jag åt meddelandet?

    Du klickar på länken i mejlet från Bliwa. Du loggar därefter in med BankID för att öppna och svara på meddelandet. Av säkerhetsskäl är läsningen begränsad och meddelandet kan bara öppnas med en och samma webbläsare på en och samma enhet (dator, mobil eller läsplatta) under en period på 30 dagar. 

  • Jag har inget BankID, hur gör jag då?

    Om du inte har BankID kontakta Bliwas kundservice, 08-696 22 80. Kundservice kommer då i stället att skicka informationen via post till din folkbokföringsadress.